سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوتبال
 
قالب وبلاگ

کاپلو: من این انگلستان را نمی‌شناسم

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال انگلستان پس از تساوی تیمش مقابل الجزایر در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010، گفت این تیم را نمی شناسد.


 تیم فوتبال انگلستان جمعه شب در گروه B مسابقات جام جهانی 2010 با الجزایر مساوی کرد تا رویای صعود این تیم به دور دوم رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. انگلستان در دیدار نخست خود با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل آمریکا متوقف شده بود.

 بر پایه گزارش خبرگزاری فرانسه، کاپلو در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار داشت: این انگلستانی نیست که من در تمرینات و یا در رقابت‌های مقدماتی می شناختم. ما توپ‌های فراوانی را از دست می دهیم و پاس‌های‌مان به مقصد نمی رسد. بازی با الجزایر، یک بازی خوب نبود. انگلستان باید بهتر از اینها بازی کند.

 وی در ادامه اظهار داشت: انگلستان یک بازی دیگر پیش رو دارد که آخرین بخت تیم ما هم به حساب می آید. بازیکنان می دانند چه وظیفه‌ای پیش رو دارند. انگلستان باید توپ را سریع تر به جریان بیندازد. این فقط به یک بازیکن خاص برنمی گردد بلکه به کل تیم مربوط است. ما چنانچه لازم باشد روش بازی خود را عوض می کنیم با این حال باید بهتر بازی کنیم.
 


[ شنبه 89/3/29 ] [ 12:36 عصر ] [ علیرضا جهانبخشی ]

برنامه تمرین تیم استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران از فردا(یکشنبه) روزی 2 نوبت تمرین خواهد کرد.


     با توجه به اینکه امروز(شنبه) معارفه پرویز مظلومی سرمربی استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، کادر فنی تشخیص داد تمرین امروز را در یک نوبت برگزار کند و از فردا تمرینات جدی را در 2 نوبت صبح و عصر برگزار خواهد کرد.
 قرار است تمرین صبح ساعت 10 در مجموعه ورزشی انقلاب و تمرین بعدازظهر ساعت 18 در زمین شماره 2 آزادی پیگیری شود.
 گفتنی است؛ این تمرینات 2 نوبتی تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
 


[ شنبه 89/3/29 ] [ 12:33 عصر ] [ علیرضا جهانبخشی ]

مهاجم تیم فوتبال آلمان: حماقت کردم

"لوکاس پودولسکی" مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان از دست دادن ضربه پنالتی که منجر به شکست تیمش مقابل صربستان در گروه چهارم جهانی جهانی 2010 شد را "حماقت" خواند.


 تیم "یوآخیم لاو" در دیدار با صربستان در حالی که پس از اخراج "میروسلاو کلوزه" 10 نفره به بازی ادامه می داد، یک گل خورد و با وجود فرصت هایی که پیدا کرد نتوانست نتیجه را تغییر دهد.
 در این بازی پودولسکی هم که 39 گل ملی در کارنامه دارد، نتوانست ضربه پنالتی که برای آلمان به دست آمده بود را به گل تبدیل کند تا بازی حداقل با تساوی تمام شود.
 وی در این باره گفت: همه ما ناراحتیم. فکر نمی کنم پنالتی بدی زده باشم، اما واکنش دروازه بان حریف خیلی خوب بود. اگر گل زده بودم، یک امتیاز گرفته بودیم. این شکست به خاطر اشتباه من بود.
 مهاجم تیم کلن افزود: نیمه دوم خوب بازی کردم و شانس های بیشتری نسبت به نیمه اول داشتیم. شاید من به تنهایی فرصت زدن سه گل را پیدا کردم. مقابل استرالیا همین فرصت ها را به گل تبدیل کردیم. فوتبال همین است. یک روز قهرمان می شوی و روز دیگر برعکس.
 پودولسکی همچنین با انتقاد از تصمیم داور برای اخراج کلوزه، تصمیم داور را سخت گیرانه دانست.
 تیم آلمان اکنون پس از دو بازی، سه امتیازی است و برای صعود به دور دوم جام جهانی به پیروزی در آخرین بازی خود در گروه مقابل غنا نیاز دارد.


[ شنبه 89/3/29 ] [ 12:31 عصر ] [ علیرضا جهانبخشی ]
دکتر بختیاری رئیس سازمان بسیج اساتید کشور 
  افتخاری برای  همتباران بختیاری است و ما به ایشان تبریک عرض می کنیم  ایشان  از طایفه بزر گ احمد خسروی  است






دکتر بختیاری

 

 منبع : وب سایت شخصی ایشان


[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 5:15 عصر ] [ علیرضا جهانبخشی ]
  گر ایران زمین بختیاری نداشت  گمانم که از بخت یاری نداشت

مدل تحول در بختیاری

 در زمانی دنیا با انفجار اظلاعات روبروست  و پدیده های زیادی فرهنگ و تاریخ و هویت بختیاری را دشتخوش تغییرات قرار می دهد  و نوع و مدل دفاع از بختیاری چگونه باید  باشد ؟ و ما چه می خواهیم و بدنبال چه چیز های باید بگردیم و از دل تاریخ و فرهنگ مان استخراج کنیم  و برای یک گفتگوی که متاثز از منطق درست می باشد در مقابل پدیده های و مشکلاتی که جامعه با ان درگیر است ارائه دهیم  

 باید چکار کنیم که امروز و فردا خود و فرزندانمان از بختیاری بودن احساس  غرور کنند و یا به تعبیری دیگر از هویت خودمان فرار نکنیم این سوالی است که بعضا" ذهن ها را  درگیر نموده است شاخصه های یک قوم و یا ایل ؛  اصیل این است که اولا" دارای سرزمین مشخص باشند  و فرهنگی که زائیده  همان سرزمین  ؛  ما که همه این موارد را داریم  همچنین دارای فرهنگ و آداب و مشخصه های مختص به هویت بختیاری که اساسا" هم  شناخته شده هستند و چه بسا   این موضوع را ثابت می کند هر چه در فرهنگ بختیاری خلاصه شده است متعلق به خودش بوده است و چیزی دیگری از فرهنگ های دیگر عاریه و یا قرض و یا  تصاحب ننموده است و هر چه از دل خاک هم سر بیرون می اورد راز  های دیگری از این سرزمین  کشف می گردد و خوشبختانه هر چه بوده و هرچه هست قابل افتخار و قابل دفاع اما فکر می کنم که دوستان و قلم بدست های ما صرفا" اقدام به بیان تاریخی شفاهی نموده که همین موضوع است که امروزه  نیاز مند تحول است و دوستان و همتباران قلم بدست ما تماشاچی هستند نه بازیگر  و ما نتوانستیم مدلی را  ارائه دهیم که همه چیز را در بر داشته باشد مثلا" دقت کنید چرا بعضی ها بدنبال این هستند در تاریخ استان فرهنگ و تاریخ بختیاری را مخدوش کنند و حتی در پایگاه میراث فرهنگی یک هویت غریب دیگر را بجای بختیاری در معرض عموم و جهانگردان نمایش بدهند و حتی بخشی از این سرزمین که چهار محال نام دارد و حتی اگر قائل به تفکیک باشیم ارتباطی به مرکز استان ندارد بنام یک هویت دیگر معرفی کنند و این هویت جدید التاسیس هم مشخصه های قومی وفامیلی ندارد  و چرا در گذشته همین مردمی که علاقه به بختیاری بودن ندارند  برای دفاع از بختیاری هزینه دادند  و چراء باید امروزه نظارگر دوئیت و نفاق و تفکیک بشویم البیته مراد اینجانب بیشتر فرهنگ بختیاری است که  تحولی را احساس نکرده و با ورود تکنولوژی اطلاعات همسو با پیشرفت ها  تغییری بنیادین در خود بوجود نیاورده است و هویت که  بهترین سند دفاع از خود و خویشتن است  بعنوان یک  اصل قابل اعتماد مورد پذیرش است  و به انسان اعتبار می دهد بطوریکه هویت شناسنامه قومی و سند شناخت محسوب می گردد .

 مثلا" وقتی شما با یک کرد و یا بلوچ و یا آذری  روبرو می شوید و بیان می دارد که متعلق به فلان طایفه  با کمی تامل قابل شناسائی و همچنین طرفتان مشخص می شود و در تصمیم گیری کمک می کند و شاخصه کرد ی بودن غیرت و مردانگی و.. و  و یا اذری بودن  مهمان نوازی  ....  و خیلی جالب است که یک شخص  که اصلا" شما را ندیده است با جند ادرس ریشه های فامیلی شما و ایشان را   شناسائی و بهتر از همه اسناد رسمی قابل اعتماد  و همین مقوله است که تضرر  ایل بختیاری و اقوام ایرانی بعنوان بالاترین هزینه ها برای کشور است و هر چه ما فرهنگ های بومی را و شاخصه های قومی را از بین ببریم در واقع تار و پود کشور را به نابودی سپرده ایم و حتی اگر ما هم دفاع نکنیم خودمان چه از نظر خرد و کلان هم دچار آسیب دیده گی خواهیم شده  و بهتر است  که از مسئولین به هر نحو بخواهیم که  بروی این موارد کار کنند.

 جند روز پیش از خیابانهای شهر جونقان می گذشتم جوانی 18 ساله بنام افای کرمی  در گوشی موبایل خود یک قطعه از آهنگ گاگریو و یا عزاداری با یک سبک خیلی دلنشین و غم انگیز در فوت یک پیرمرد عشایری را گذاشته بود و گوش می داد از طرفی  گویش ایشان ترکی بوده و بختیاری را هم مردم شهر جونقان   متوجه می شوند البیته  که ریشه های انها بیش از هشتاد درصد بختیاری هستند و یا به هر نحوی امروزه ترکی صحبت می کنند  ناشی از روابط بختیاری ها با قشقائی ها بوده و این دو فرهنگ با هم در جونقان عجین شده و بختیاری های زیادی در این شهر ترکی صحبت می کنند  و مردمی خیلی با غیرت هستند و با صداقت   برایم خیلی جالب وبد  که این جوان چه علاقه ای به این نوع اهنگ دارد و از ایشان خواستم که این  قطعه را برایم بلوتوث کند و بعد از گوش دادن قطرات اشک از چشمانم جاری می شد  و ایشان گفت شما چرا گریه می کنی و شاید عزیزی را از دست دادی گفتم نه ولی فکر می کنم با این گذشته زندگی کرده ام و تو چرا در حالیکه ریشه شما بختیاری نیست  خیلی جالب بود که بعدها فهمیدم مادر بزرگ ایشان بختیاری و اسیوند بوده و گوئی این نوع فرهنگ با  خون ایشان جاری و ساری است و این  قطعات در دنیای ماست و بیش از این دنیای پدرانمان و بعد از ان فرزندانمان ...  هدف از بیان این مورد این است که بختیاری و فرهنگ بختیاری تنها بیان تاریخ نیست بلکه معاشرت و روابط عواطی انسانهای که بر این قسمت از کره خاکی زندگی کرده و با عواطف انسانی و مقوله های زیبای علاقه خوئی و دوست داشتن همدگیر پیوند خورده  و اتفاق افتاده   بدست فراموشی سپرده شده است امروزه چند قلم بدست جاعل که هیچ بوئی و شناختی از بختیاری ندارند خیلی راحت بخاطر اینکه موقعیتی کسب کنند با چند اراجیف مسخره همه  ریشه و فرهنگ و خوبیهای و صدق و دوستی بختیاری ها را لگد می زنند و اینجاست که ما نیاز مند یک مدل تحول در بختیاری هستیم و قلم بدست های ما باید بازیگر شوند

و انهای که بازی کردند درست بازی نکرده و می بینید که چه راحت حذف شدند  البته  اقای رضائی  در  این دوره خوب عمل کرد و انتظارار می رفت  که هزینه های بختیاری را برای نظام پوشش می داد .

و  اهل قلم ما باید  در همه امورات راجع به سیاست و فرهنگ و دخالت کنند و در سرنوشت خودشان وارد شده و نتیجه گیری کنند مدل تحول در سیاست ؛ مدل تحول در تولید فرهنگ  اعم از لباس گرفته تا تغییر پوشش جدید با  حفظ نماد های بختیاری و  دفاع از تاریخ و کشف مواردی که تاریخ و فرهنگ بختیاری را  مخدوش می کنند  خیلی جالب است که سرزمین بختیاری که مهد سادات است  و  و لایتی  نتوانسته خودش را انطوری که سزاوار است در سطح کلان جا بیاندازد   اما چند شاه دوست  که هنوز اثار کلاه قزاقی بر سر پدرانشان هست با تغییر استراتژی ولایتی شده و مانع از رشد فرزندان صدیق بختیاری در ادارات می شوند  چرا ؟  چون ما استراتژی را تعریف نکرده ایم  و دفاع هم نکردیم در حوزه رابطه ما با ولایت چقدر کار کردیم و قلم بدست های ما وارد این مقوله ها نشدند و مثال جالب ان سریال مشروطیت هست که آب پاکی را روی دست همه ما ریخت و نماد بختیاری ها در مشروظیت  سردار اسعد  هم  دیدید که چه اتفاقی افتاد و یک اذری زبان  همه تلاش ها و مجاهدت بختیاری ها را در طول مشروطه را  به سخره گرفت و چه راحت گذشت و ایا یک کارگردان  از بختیاری جرائت دارد  همچنین مواردی را علیه آذری ها  بسازد  قطعا" خیر چون اهل قلم اذری ها  خود بازیگر هستند و دفاع می کنند و مدل دفاع انها هم چنین است و دیدید با روزنامه ایران چکار کردند و همین روزنامه ایران ما را مغول معرفی کرد و بعد چه اتفاقی افتاد .؟

 البته من اعتقادی به  چنین رفتاری ها ندارم و بسیار  مردم بزرگ اذری زبان را ستایش می کنم  ما خودمان را می گویم که چه بی احساس و بی رمق در مقابل تهدید های چند نویسنده کاذب و ا مانده ایم و از مسئولین دولتی  هم به راحتی گذشتیم و خدمات بختیاری ها را در همه ادوار گذشته تا جنگ تحملی را  مطالبه نکردیم

سوالهای که باید پاسخ دهیم

 و حال مدل  جدید ما در راستای تحول در بختیاری چیست

 نیاز های پاسخ گوئی به تاریخ بختیاری

 نقد نظرات راجع به بختیاری

توسعه در بختیاری برای کسب ثروت

توسعه فرهنگی

توسعه سیاسی  کدا م جناح و کدامک شخص با  حفظ محوریت اصل یعنی ولایت

توسعه اجتماعی  و تحول در .... پوشاک 

توسعه شعر و ....

 مدل راجرز

 ایجاد آگاهی – علاقمند کردن – ارزیابی – امتحان – تطبیق

مدل لوین

حالت قدیمی –  احساس نیاز – تغییر دادن – حصول اطمینان – حالت جدید

مدل لیپیت

تشخیص مشکل  - ارزیابی انگیزه و ظرفیت موجود – ارزیابی انگیزه مسئولان – تعیین اهداف – تعیین نقش مناسب – نظارت – پایان دادن

   این متن  نظرات شما را می طلبد کمک کنیم یک مدل راجع به توسعه همه جانبه قوم بختیاری برداریم و بجای بیان تاریخ که مکتوب هست از هزینه های که گذشتگان داده اند در ساختن فردای بهتر  وارد مقوله توسعه در بختیاری شویم  ..... ادامه دارد

Model when the world transformation Bakhtiari
 explosion phenomena Azlaat faces and a lot of culture, history and identity Bakhtiar Dshtkhvsh changes will be and the type and model how to defend Bakhtiari be? What do we want and how things should be followed by Look and from the heart of our history and culture and to derive for a conversation that Mtasz logic is correct against the phenomena and problems involved with the community has to offer that should be what to do today and tomorrow and the Bakhtiari children to be proud of, or in another sense, our identity should not escape the question that sometimes "affects the mind has indexes of a nation or tribe; original is that the first" with the land are defined as land and cultural Borne; us that all these cases we also have a culture and characteristics specific to that identity Bakhtiari essentially "also are known, and perhaps this will prove everything Bakhtiari Culture Summary has been its own and other cultures something else, or borrowed and borrowed and did not seize anything from the heart and head in the soil he would take out from this land of mystery is discovered, and fortunately everything was possible There can be proud of and defend, but I think that our friends and get the pen merely "acting oral history has to express the same topic that needs enjoy today is changing and our friends and get the pen Hmtbaran are not actors and our audience could not model offer that everything is on such "sure why some are looking at the history of the Bakhtiari Province, culture and history are distorted and cultural heritage site, even in a strange identity rather than other tourists and the public at risk Bakhtiari View give even a part of the land that is called Chahar and even if we consider separately Communication Center has named a province to introduce their identity and the identity of newly Vfamyly no ethnic characteristics in the past and why the people who are interested Bakhtiari Bakhtiari be no defense costs and they must now Chra’ Nzargr Dvyyt and hypocrisy and I wish more separation step Albyth Bakhtiari culture is not felt that the development and the entry of information technology in line with progress made fundamental changes in their identity has not The best document is a self-defense and self-reliable as a principle is acceptable and gives credit to the man"s identity so that the ethnic profile and understanding of the document will be considered. For example, "When you or a Kurdish or Azeri Baluchi facing you expression is not belonging to certain tribes with little hesitation and identifiable Trftan will be determined and decisions made will help and characteristics of being and humane and enthusiasm .. Or being Azeri and hospitality .... And very interesting that a person at all, "You is not seen with multi-root of your family and identify them better and reliable of all official documents and the Bakhtiari tribe categories that Tzrr and Iranian peoples as the highest costs for the country and what our cultures, indigenous and ethnic characteristics of the take between the warp and woof of the destruction deposit and we should not even if we defend ourselves using a micro and macro will also suffer from damaged and gay it is better that the authorities in any way that we want to leave these to work. multi-city streets the day before I passed a young 18 year old is Jvnqan Afay Karami called on their mobile phone to a piece of music or mourning Gagryv style with a very beautiful and sad in the controversial death of a tribal man had left them and listened to the other side, their Turkish dialect and the people of the city Bakhtiar Jvnqan Albyth notice that roots are more than eighty percent are Bakhtiari, or in any way today to speak Turkish due to relations with the Bakhtiari and Qashqai of these two cultures together and Bakhtiari Jvnqan stirred many in the Turkish city, speak with enthusiasm and people are very honest and very interesting for me that these young Vbd what interest This type of song and he wanted this piece to me Bluetooth and after listening tear drops from my eyes and he was now told you why are you crying dear and maybe not lost but I think I said this past have lived and why you while you root Bakhtiari is very interesting that I realized later Asyvnd Bakhtiari and her grandmother and if this type of blood culture with them now and Sari, and these parts of our world and the world than our fathers and then our children ... The purpose of this case, you express

 


[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 5:15 عصر ] [ علیرضا جهانبخشی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 164851

گریزون

  • مهم نیوز