سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوتبال
 
قالب وبلاگ

ترکیب رویایی فصل آینده بارسلونا

ترکیب احتمالی فصل آینده بارسلونا: والدس- دنی آلوس، پیکه، پویول، مکسول- کیتا- چابی، فابرگاس- مسی، ویا، اینیستا ذخیره های طلایی: آبیدال، بوسکتس، پدرو، بویان

 

 Share < src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type=text/java>
Barca celebrating (AFP)
Barca celebrating (AFP)

سایت گل- باشگاه بارسلونا کمتر از یک هفته پس از قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا، اولین خرید بزرگ فصل نقل و انتقالات را انجام داد و داوید ویا، مهاجم گلزن والنسیا را به خدمت گرفت. آنها همچنین به شدت به دنبال خرید سسک فابرگاس، کاپیتان توپچی های لندن هستند و با توجه به ابراز تمایل این بازیکن برای بازگشت به تیم سابقش و همین طور مبلغ هنگفتی که آبی و اناری ها برای او در نظر گرفته اند، می توان انتظار داشت که این بازیکن نیز در همین تابستان به نوکمپ بپیوندد.
حضور این دو بازیکن در ترکیب بارسلونا، این تیم را به تیمی رویایی بدل خواهد کرد و پپ گواردیولا می تواند امیدوار باشد که با در اختیار داشتن چنین تیمی سومین قهرمانی متوالی اش در لالیگا را به دست آورد.
با ورود ویا و فابرگاس، بوسکتس و زلاتان از ترکیب اصلی خارج خواهند شد؛ البته گفته می شود که مهاجم سوئدی به عنوان بخشی از قرارداد سسک، راهی لندن می شود. مطمئنا برای بازیکن مغروری مانند زلاتان نیمکت نشینی دائمی اصلا جذاب نخواهد بود.
ترکیب احتمالی فصل آینده بارسلونا: والدس- دنی آلوس، پیکه، پویول، مکسول- کیتا- چابی، فابرگاس- مسی، ویا، اینیستا
ذخیره های طلایی: آبیدال، بوسکتس، پدرو، بویان


[ پنج شنبه 89/2/30 ] [ 11:13 عصر ] [ علیرضا جهانبخشی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 164864

گریزون

  • مهم نیوز