سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوتبال
 
قالب وبلاگ

پنجشنبه دوم اردیبهشت 1389

لیونل مسی

Lionel Messi Pictures
نوشته شده توسط علیرضا جهانبخشی در 14:53 |  لینک ثابت   •  < type=text/java>GetBC(32);
نظر بدهید

چهارشنبه یکم اردیبهشت 1389

طرفداران چلسی بخوانند

 



باشگاه فوتبال چلسی
(به انگلیسی: Chelsea F.C.) یکی از باشگاه‌های مشهور فوتبال در انگلیس است. این باشگاه پس از اینکه توسط یک ثروتمند روسی خریداری شد، به یکی از باشگاه‌های بسیار قدرتمند اروپا تبدیل شد.[نیازمند منبع]

کاپیتان این تیم اکنون جان تری برترین مدافع انگلیس است.مهاجمان ارزشمندی شوچنکو و دروگبا و هافبک چون لمپارد و بالاک در این تیم مطرح بازی می کنند . این تیم در سال ???? قهرمان جام حذفی و اتحادیه انگلستان شد. ابراهاموویچ مالک چلسی پس از خریداری این تیم خوزه مورینیو را استخدام کرد. وی پس از ? سال از استنفورد بریج و آبی های لندن خداحافظی کرد . ورزشگاه اختصاصی این تیم استمفورد بریج نام دارد و لباس اصلی آنها به رنگ آبی میباشد . لقب چلسی در انگلیس آبی های لندن است.

نوشته شده توسط علیرضا جهانبخشی در 14:9 |  لینک ثابت   •  < type=text/java>GetBC(31);
نظر بدهید

چهارشنبه یکم اردیبهشت 1389

طرفداران منچستر بخوانند؟

 

منچستر یونایتد یکی از باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای لیگ برتر انگلستان است. این باشگاه دارای استادیومی اختصاصی به نام الدترافورد با ظرفیت 76.500 نفر در حومه? شهر منچستر است که بعد از ویمبلی بزرگ‌ترین استادیوم بریتانیا محسوب می‌گردد . بنا بر گفته سر بابی چارلتون به این ورزشگاه « تئاتر رویاها » نیز می‌گویند .

امروزه این باشگاه با داشتن حدود سیصد و سی میلیون هوادار در تمام دنیا ، پر طرفدارترین تیم در جهان است [?][?][?] . این تیم همراه با لیورپولپرافتخارترین تیم لیگ فوتبال بریتانیا نیز هست که در طی بیست سال از سال ???? توانسته ?? بار عنوان قهرمانی مسابقات مختلف را کسب کند . منچستر یونایتد اولین قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را با پیروزی ? بر ? در برابر بنفیکا در سال ???? کسب کرد . همچنین این باشگاه با قهرمانی در ?? جام حذفی انگلستان ، پرافتخارترین تیم در این زمینه می‌باشد .

از سال ???? باشگاه منچستر یونایتد ثروتمند ترین باشگاه ‌فوتبال در دنیا است و تا به امروز که در رتبه اول ثروتمندترین باشگاه‌ها قرار دارد ، دچار لغزش نشده است ، این باشگاه از لحاظ ارزش مالی باشگاه‌های فوتبال جهان گران قیمت ترین باشگاه جهان محسوب میشود [?] .

از نوامبر ???? تاکنون ، مربی مشهور اسکاتلندی ، سر الکس فرگوسن ، سکان هدایت تیم را در دست دارد . گری نویل نیز از زمانی که روی کین منچستریونایتد را ترک کرد (در سال ????) ، کاپیتانی تیم شیاطین سرخ را بر عهده گرفته‌است .

نوشته شده توسط علیرضا جهانبخشی در 14:7 |  لینک ثابت   •  < type=text/java>GetBC(30);
نظر بدهید

چهارشنبه یکم اردیبهشت 1389

با ر سلو نا



باشگاه فوتبال بارسلونا، که به شکل ساده تر بارسلونا و یا بارسا خوانده می‌شود، باشگاهی ورزشی است که در شهر بارسلونا، واقع در ایالت کاتالونیا از کشور اسپانیا قرار دارد. شهرت این باشگاه بیشتر به خاطر تیم فوتبالسوئیس، انگلیس و اسپانیا و به رهبری خوان گمپر تاسیس شد. باشگاه به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ و زبان کاتالان است، و از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» (Més que un club) را به عنوان شعار خود انتخاب کرده است. سرود رسمی باشگاه، El Cant del Barça، اثر جوزپ ماریا اسپیناس نام دارد. تیم فوتبال بارسلونا یکی از سه تیمی است که هرگز به دسته‌ای پایین تر از لالیگا سقوط نکرده است، و نیز با ?? قهرمانی در لالیگا، ?? قهرمانی در جام حذفی، ? قهرمانی در سوپرکاپ و ? قهرمانی در لیگ کاپ، بعد از رئال مادرید پرافتخارترین تیم اسپانیا است. آنها همچنین با بردن در مجموع ? عنوان اصلی در اروپا، یکی از موفق ترین تیم های حاضر در اروپا می باشند.[?] ? قهرمانی در لیگ قهرمانان، ? قهرمانی در جام یوفا و ? قهرمانی در سوپرکاپ اروپا دستاورد بارسلونا در اروپا تا به امروز می‌باشد. در سال ????، بارسلونا موفق شد اولین باشگاهی باشد که سه‌گانه لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا را به دست می‌آورد. همچنین بارسلونا تنها تیمی است که از سال ???? همواره در جام باشگاههای اروپا حاضر بوده است. استادیوم باشگاه نوکمپ نام دارد، که با گنجایش ?????? تماشاگر، بزرگترین استادیوم در اروپاست. بارسلونا از درجه بالایی از محبوبیت برخوردار است، حدود ????% مردم اسپانیا طرفدار بارسلونا هستند[?]، و این در حالیست که بر اساس بررسی ای که اخیراً انجام شد، بارسلونا با دارا بودن ???? میلیون هوادار در اروپا، پرطرفدارترین تیم حاضر در اروپا نیز هست[?]. باشگاه همچنین با دارا بودن ??????? عضو رسمی در ژوئن ????، بیشترین عضو ثبت نام شده را در میان تمام باشگاههای فوتبال دنیا دارد. طرفداران بارسلونا همچنین به culés معروفند. بارسلونا رقابت بی نظیری با رئال مادرید داشته و با این تیم در یکی از مشهورترین مسابقه های فوتبال در جهان موسوم به ال کلاسیکو رقابت می‌کند. در فصل ??-???? بارسلونا با درآمدی بالغ بر ????? میلیون یورو تبدیل به سومین باشگاه ثروتمند جهان شد. بارسلونا دارای تیم دومی به نام بارسلونا اتلتیک نیز هست و تا قبل از ????، تیم جوانان باشگاه به نام بارسلونا سی نیز فعالیت می‌کرد.
آن است، که در سال ???? توسط عده ای اهل
نوشته شده توسط علیرضا جهانبخشی در 14:5 |  لینک ثابت   •  < type=text/java>GetBC(28);
نظر بدهید

چهارشنبه یکم اردیبهشت 1389

me ssi



لیونل مسی فوتبالیست آرژانتینی و عضو تیم بارسلونای اسپانیا. بسیاری او را با تکنیکی ترین فوتبالیست جهان دیه گو مارادونا مقایسه می‌کنند[چه کسانی؟] و لقب ال دیه گو به او داده‌اند وی نیز این مدعا را با تکرار سوپر گل‌های مارادونا نظیر گل دست خدا و دریبل بازیکنان حریف از نیمه زمین به همان سبک به اثبات رساند. او به تازگی شماره ?? تیم بارسلونا که متعلق به بازیکن اسبق این تیم و تیم ملی برزیل رونالدینیو بود را از آن خود کرده‌است و شماره ?? تیم ملی آرژانتین که زمانی بر تن مارادونا بوده‌است را نیز بدست آورده‌است.وی با زدن 9 گل در لیگ قهرمانان اروپا معتبر ترین جام باشگاهی جهان و تاثیر گذاری مستقیم در دستیابی تیم فوتبال بارسلون به سه جام معتبر در یک فصل (لیگ قهرمانان اروپا ، لالیگای اسپانیا ، کوپا دل ری اسپانیا)بیشترین شانس را برای تصاحب بهترین


[ پنج شنبه 89/2/30 ] [ 10:23 عصر ] [ علیرضا جهانبخشی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 164850

گریزون

  • مهم نیوز